Ansiktsmask

Ja, ansiktsmask kändes som det rätta efter disket och plocket, jag är inte färdigplockad, det ser inte direkt stökigt ut men det ligger ju saker här och där som inte vill försvinna hur mycket jag än plockar. Tänkte ta hit min moster o morbror för då blir jag tvungen att städa lite mer ingående, men dem kunde inte idag. Borde ändå göra fint här och åka och handla lite och ÅKA OCH TRÄNA, hmm att det ska vara så jobbigt och trögt att få iväg sig, jag vill ju, men det är precis som kroppen inte orkar. Sitter och lyssnar på Maria Mena, mycket bra kolamusik, lite dyster kanske men skön att sjunga.

Blev lite sugen på att spela lite gitarr nu, kanske skulle man försöka skriva en ny låt. hm. Måste verkligen köpa nytt batteri till den där stämmaren jag har, den är bäst, men inte så himla kul när batterierna är slut, då blir det inte så finstämt.
Det är inte så lätt att sjunga med ansiktsmask dock. Försöker komma ihåg när jag har tvättid i tvättstugan också, tror att det var torsdag mellan 14-17 eller nån sån psykotid. Tänkte hälsa på ungarna på dagiset när jag är ledig på torsdag också.

Jobbar tre sena dagar på följd nu, ja det är både bra och dåligt, skönt för att jag kanske hinner träna innan jag jobbar, synd för det är svårare att träffa personer som jobbar normaltider. Speciellt en person som man vill träffa hela tiden nu.
Mamma o pappa skulle göra så god mat idag, undra när dem skulle äta och om jag hinner det också, revbenspjäll och färskpotatis i ugn. Mums. Tyvärr tror jag att det ligger fel i tiden precis på eftermiddag/kväll när jag kan bli som mest upptagen. :o) Jag gillar att vara upptagen. Nu ska jag göra mitt badrum upptaget genom en dusch, masken har torkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0