åska

Sommarens första åskväder och en långvarig dröm var sååå nära att gå i uppfyllelse :o)
Men det kommer fler tillfällen såklart. Först såg det bara ut som om det blev en blixt och lite muller långt bort i fjärran, sen kanske det blixtrade till några gånger utan direkt muller, måste varit en bit bort det åskade.
När jag tillslut gav mig hemmåt i regnet efter att ha samlat ihop all min viljestyrka blev jag jagad av blixtrarna, shit jag var riktigt skraj. Jag körde så fort jag kunde men det är ganska många öppna fält och tack gode gud blev jag inte träffad.
Jag älskar åska, men då får man allt ta och vara inne, jag har stooor respekt för den. Det är inget man leker med för då leker man med döden och döden ska man inte leka med förrän man blir gammal och tråkig eller nåt.

Det blev en väldigt lyckad kväll och fotbollen blev bättre än förväntad, vilken match, från att första halvleken slutade och framåt var det hett värre. Jag tror jag har hittat världens finaste armar och händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0