Ett litet steg...

...för mänskligheten men 8001 steg för kola. Yes, jag gjorde det. Jag gick upp klockan 06.00 och jag gick ut med mina stavar med ambiton på en timme och kom i mål på 1 timme och 5 min. Jag ska ta och hoppa in i duschen strax. Sitter här i sällskap av morgongänget och känner mig lite trött och beundrad av min insatts.
Jobbar mellan kvart i elva och halv åtta idag och sen händer det grejer. Kanske kan man hinna slumra en timma efter duschen. he he.

Det regnade ju faktiskt inatt igen och morgonen var strålande fräsch 10-12 grader i skuggan. Allting luktade så gott och solen strålade och allting kändes så himla underbart. Inte lika underbart var det att jag kände av min konstiga höft när jag gick. hmm...

Lite förbannad och orolig över att lilla rosa moppen har spärrat in ett monster i "soprumsförrådet". När jag kom hem igår stod det helt plötsligt världens största motorcykel där inne, i mitt moppeförråd, det är ju tillräckligt fullt som det är med mig och tre cyklar. *suck* Moppen vill verkligen inte stå ute på natten.

Jag var väldigt arg igår först på morgonen och sen innan jag kom hem från jobbet, fastade i massa klidda system, höll på att bli fullkomligen tokig och frustrerad. Men nu har jag nog lämnat det bakom mig. Men det fanns lite guldkant på dagen igår. :o) Så jag gick in med plus minus noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0