Fortfarande vaken

Även om det skulle vara lite mysigt att kura upp sig i stolen och ta en liten powernapp på lunchrasten. Men jag är en kämpe, jag klarar mig, lite vimsig bara. Bäst att lyssna på lite av gårdagens relationsråd i Christer.
Ja, men vad fasen ska jag blogga om då, det är ju inte överdrivet roligt på jobbet, trots att kalaspuffen är, men på något sett har han bleknat lite och går runt som en skugga i mitt undermedvetna.
Alla tankar och känslor är riktade åt ett håll nu och det är dit jag måste gå, det är där jag måste vara. I en soffa, på någons axel och min hand måste pilla i någons nacke och min näsa måste få snusa i någons hals.
Och allt är så jäkla fantastisk inte ens dem mörka molnen på himlen kunde dra ner humöret idag.
Nej nej nej, nu är det sommar och det är underbart, det gör inget att det kommer in lite lågtryck som regnar så att gräset blir grönt, ge mig lite åska och så blir jag helt tillfredställd.
Tur att jag har Bella så jag kan ventilera mig lite.
Grr vrider fram klockan några timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0