Fyra roliga bilder

nalle på golvet hur gick detta till  
hemma hos syrran visst är det en kanin
Här är fyra sköna bilder som speglar Kolas humor, sånt här får mig att fnissa lite. Jag ska snart hoppa in i duschen men jag måste dra lite bakgrund till bilderna först.
Bild ett brutalt nedkastad nalle på golvet, så kan det gå när man inte får plats i sängen, han såg så typisk ut när han låg där att jag var tvungen att ta en bild.

En dag när jag satt och mumsade på ballerinakex dök den här rackaren upp, en felvänd, hur gick det till, kunde man kanske inte vinna något när man fick en felvänd ballerina.

Hemma hos syrran, hennes toalettdörr, den är hysterisk rolig och varje gång jag går in där och sitter på toan börjar jag alltid småfnissa åt lappen "Sönder, använd haspen" För det är ingen som ser att handtaget är helt borta, det finns ju inte överhuvudtaget. Fast såklart sattes lappen upp där innan när handtaget var trasigt och fortfarande satt kvar men drog man i det så fick man det i handen. Syrran har ett nytt handtag men dörren är helt röten som ni ser, så det går inte att få fast nåt, men det lockar till skratt. underbart!

Fjärde och sista bilden, när jag åt popcorn i lördags till sverigematchen, andra halvlek, den tråkiga. Hittade jag en muterad kanin bland popcornen. Jag blev så fäst och facinerad av den att jag inte hade hjärta att käka upp den, så nu bor den ute i mitt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0