Hur är det möjligt

...man frågar sig gång på gång, hur är det möjligt... Ja, ni kan den sången, den har jag i huvudet just nu. Idag är dagen D, förväntningar och pirr i kroppen, lite utöver det vanliga, kanske är det mitt fel, att jag på någotvis byggt upp en orealiskt bild. Vi får väl helt enkelt vänta och se tills ikväll. Spännande ska det bli iallafall och nyfiken är jag.
Det är häftigt hur andra människor kan påverka en så.
Såg en dröm i motljus, en dröm som aldrig kommer bli min, det kanske inte gör något. Kanske är det okej att jag bara låter honom göra mig glad i smyg, det kan ju inte skada någon.
Jag är kall om mina händer, ska det vara så?! ska man ha så dålig blodcirkulation, orkar inte gå att hämta något varmt att dricka. Undra när jag ska lämna blod igen, det borde vara dags snart. (längtar lite i smyg) Det är lite sjukt att längta till blodgivningen, jag vet inte riktigt varför jag gör det. Uff det är över en månad kvar 31/7 :o(

Sitter här och gnäller känns det som med tio minuter kvar på min lunch, kan jag inte få gå hem. Snälla jobbet.

Jag ska göra en lista över mina favoritfrukter/bär

1. Delad förstaplats färsk ananas och svenska jordgubbar ligger som segrare.
2. Mogen mango
3. Hallon och blåbär
4. Äpple, pink lady, granny smith
5. Persika, krispig vattenmelon

Med reservation för ändringar. Just nu känns den väldigt rätt och komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0