Jobb, jobb, jobb

Det är lite svårt att få tid till att blogga nu dem här dagarna...massa jobb och massa hångel bara. he he
Att hångla, kolla på film och kolla på fotboll är snäppet bättre än att blogga.
Det regnar över Göteborg idag, det började precis när jag skulle köra hem killen innan jag skulle till jobbet, det luktade iofs gott sommarregn, så det var väl ingen fara på taket. Skönt att det är sista dagen på helgen nu och att det är vanlig dag imorgon. Idag är det Den helige Johannes döpares dag, det ni och jag känner ingen Paulina eller Paula att gratta på namnsdagen. Jag har lite lunch nu och sitter och försöker att inte räkna ner timmarna tills jag får gå hem.
Finns viss risk att jag kommer omkomma av magsmärtor idag också, men jag har proppat i mig "sockerpiller" eller såkallade mystiska huvudvärkstabletter, så vi får väl se hur det går.
Ikväll tror jag att jag ska få lära mig spela lite playstation för första gången.. he he ja, jag är lite sen. Men det gäller att spara på det roliga. Hoppas bara att jag orkar.
Imorgon får jag sovmorgon, det vill säga, jag jobbar sent, ledig på onsdag och sen jobbar jag en helg till..hur segt som helst men det är sista helgen innan semestern, så jag får väl stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0