Jordgubbstårta

Ja, jag borde sova, är egentligen aptrött. Hemkommen efter en trevlig midsommarafton, en av dem trevligare. Jag hade en jättefin i Stockholm också, men det är princip den och den här så det är inte ens lönt att göra en lista, dem skiljer så i karaktär så det går inte att rangordna dem heller.
Hans kompisar var inte alls hemska, det var väldigt trevligt och avslappnat och skönt. Tjejerna bjöd på jättegod mat, grillspett och potatis och sallad och tzatziki och sen hade dem gjort världens finaste och godaste jordgubbstårta, den bara smalt i munnen och nästan allt försvann ner i våra magar.
Jag och skrutten hm skrutten nä han är ingen skrutt. Jag och killen satt nära varandra i soffan och flätade fingrar och pillade på varandra hela kvällen, det var mysigt, men nåt hångel blev det inte idag, trots att han hade rakat sig på min begäran, bara en avskedspuss när jag släppte av honom hemma hos sig. På moppen, vi åkte på moppen tillsammans...he he, lite vingligt men det gick skapligt. Jag får ta igen hånglet imorgon, för då ska han komma hem till mig. uff vad trött jag är, ögonen går i kors, måste sova. ska bara borsta tänderna.
Vilken trevlig kväll. Tack för det Televerket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0