urk vad tidigt

Jag inser nu att jag råkade gå upp en halvtimme för tidigt, det hade ju räckt med halv sju kanske. Men nu hinner jag kolla lite mitt inspelade glamour :o)
Nu är det säkert nyfikna vad som hände igår men mina läppa är förseglade, he he. Tror dock att jag råkade lämna min arm där, för den har varit helt halvadomnad och somnad och det är den fortfarande.
Det var mycket som kändes rätt igår, det fanns en varm famn som man vill krypa in i och det finns fortfarande mycket att lära och utforska och det här är en resa jag tänker fortsätta.
Råkade gå upp mitt skoskav igen, kanske inte var så bra idé att ta en långpromenad i dem vita fina sköna sandalerna, inte utan tejp iallafall. Så idag blir det långbyxor och riktiga skor, så att fötterna får läka lite.
Jättekonstigt att ha långbyxor när man är van att ha dem sköna fina caprijeansen och sandaler hela tiden, men det är bara tio grader nu, så det börjar bli kyligt när man åker moppe.
Jag ska bara försöka överleva den här dagen på jobbet utan att somna, he he.
Jag är lite sugen på att göra lite solblonda slingor i helgen, ska se om mamma kan fixa det. Håret börjar bli ganska långt igen, skönt. Jag kanske ska ta och borsta tänderna nu och ta och bege mig till mitt andra hem.

Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0