Min kille

Ja, sitter här som många mornar innan och lyssnar på Christer och myser, det är gråmulet ute och det bara denna dagen kvar sen har jag min enda lilla heliga lediga dag och imorgonkväll får jag äntligen träffa min lilla skrutt igen. Herreguu flera massa dagar sen vi sågs nu. Han ska ner och kolla på fotbollen nu, är på väg nu, gick upp aptidigt imorse, stackaren. Hoppas det blir en bra match.
Vi gjorde ett intressant konstaterande igår;... att vi är ihop, det har gått ganska fort, det känns härligt och konstigt och läskigt och spännande och allt på en och samma gång. Men det är väldigt mysigt också, allra första gången jag är ihop med någon, första gången som man tillhör någon och har lyxen att säga "min kille". Helt galet. Det är ju otroligt mycket lära kännande kvar att göra, men det ska nog gå bra, det är ju bara kul och spännande. Det här kommer bli en rolig och bra sommar. Jag hoppas verkligen att det blir en liten resa upp till Stockholm så att jag kan få åka lite skoter med Klubba också.

Igår glömde jag mitt pasekort hemma, det satt kvar på jeansen och det kom jag på vid andra övergångstället, jag hade inte kommit så långt så jag gjorde en usväng och förbannade mig själv och min glömska tusen gånger. Jag hatar verkligen att glömma mitt pasekort, varför ska det vara så lätt att lämna hemma. Sen blev jag irriterad över att jag måste ha full vintermundering på mig för att jag annars typ fryser ihjäl när jag åker moppe, trots att det runt 15 grader ute. Alla andra går i capribyxor, kjol och sandaler och tunn tröja. Jag har värsta vinterjackan och halsduk. Men jag hatar ju att frysa, det är det värsta som finns nästan. Frysa och glömma pasekortet, usch usch.

På väg till och från jobbet rundar jag ju alltid liseberg åt något håll och jag förundras alltid över dessa hjorder med människor och ungdomar som står och hänger på låset när dem öppnar, spelar ingen roll hur vädret är och alla busslaster som kommer med lisebergssugna turister. Som boende i Göteborg är man lite hemmablind och kan inte riktigt förstå denna fascination för Liseberg, det är ju hemma och inget speciellt egentligen.

Nu har jag kommit till nivå 75 på levelgame, det är så jäkla svårt och ologiskt och jag har inte klarat det själv, hittade en sida med alla lösenord, men nu sitter jag och väntar på att nåt kraftfällt ska försvinna, men förstår inte riktigt hur. hmm
16 dagar och 11 timmar och 41 min kvar till semester.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen.
kram på alla.
Basilikan ser lite lessen ut, jag vattnar den regelbundet, men basilika är ganska svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0