ett litet uppvaknande

Jag gick sömnigt ut i hallen och mötte stavarna som stod lutade mot dörrkarmen, dem påminde mig om något jag helt glömt av, vad hände med mina morgonpromenader, en promenad och sen flög hjärnan sin kos. Hela gärnan fylldes av nåt rosa dimmigt och jag förstår inte riktigt hur jag ska samla ihop alla min koncentration och gå till jobbet och göra ett bra jobb, då svaret på nästan alla problem verkar vara hångel. Nä, det blir till att skärpa sig rejält. Jag behöver semester, det är 18 dagar kvar och 11 timmar.
Stavarna gjorde duschdraperistången sällskap, den som syrran hittade i sin källare, precis som jag misstänkte. Tyvärr hade stången kastat av sig sina tossor och vad kan dem vara?! utan dem där plastpluttarna kan jag inte sätta upp den. hmm typiskt. Jag blir så trött, att saker aldrig kan sköta sig. Jag tänkte att jag iallafall skulle ta och träna lite med blossom nu, det regnade för en stund sen så det verkar gå tätt mellan skurarna. Fysiken jag saknar dig men jag orkar inte tyvärr.

Väder:Molnigt, skurar 12-14 grader
Hälsa: Frisk som en nötkärna om kanske lite trött
Humör: Glad och lycklig... är inte det samma sak?! kan man vara både glad och lycklig är det något som skiljer dem åt?! Är glad ett förstadium och lyckan mer slutgiltlig och euforisk
Känsla: Kär
Ska: träna med blossom på dvd, men först måste jag bara kolla vad som damp ner i brevlådan för andra gången idag.
Vill: Mysa i sängen
Önskar: att jag låg på en solig strand med ett par härliga armar tillhörande en härlig kille
Måste: duscha och gå till jobbet, samt tanke moppen om ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0