I miss you love

Vad ska jag lyssna på idag, jag måste ladda ipoden med mer musik, jag var inte direkt sugen på nåt som fanns där i och det blev tillslut Maria Mena. Det är bra men det är sorgligt och jag har ägglossning och jag började tänka när jag satt där på moppen och tårarna började rinna. Hej o hå, det kunde ju varit vinden också. I miss you love, heter låten som får ögonen att tåras. Jag ska inte gå in mer på vad jag tänkte på. Men jag hade ju en jäkligt bra bloggtanke i huvudet som jag tappade.

Igår var jag och handlade efter jobbet på ica, äntligen skaffade jag icakort men jag kan inte börja scanna förrän jag har fått mitt riktiga kort. Jag skulle ha salt, soyamjölk och knäckebröd. Jag glömde soyamjölken och hittade inte saltet...hm men fick med mig massa pålägg och såna där fyrkantiga platta polarbröd som man kan rulla. Och jag rullade så goda mackor i morse med vitlöksskinka och färdigskivad ost och en med skivbar leverpastej. mums vad gott.
Kanelknäckebröd också mm det är så gott.
Var duktig och tankade moppen också, så nu är det full gas igen.

Längtar till imorgon när jag ska till dagiset och hälsa på, ska sno lite kramar av min lillkille. Hur kunde jag lämna dem?! Jo, det vet jag, jag kunde och det var dags men det känns lite sorgligt. Tycker ju om dem så mycket. Men det är bättre här på många sätt. Nu var det länge sen jag var där och kramades. Han blir så tokigt glad när han ser mig, jag ska försöka överraska dem på morgonen när dagis öppnar om jag bara orkar upp. Jag har ju så svårt att gå därifrån men jag kan ju vara kvar en stund, har ju inte tvättid förrän klockan två, så det är lungt. Har inte hört något från moster som ska komma på massage än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0