utsövd?!

Det blev lite fler timmars sömn inatt än gårdagens fyra, vet inte riktigt när jag la på telefonen men jag var trött. Somnade gott sen och vaknade halv tio. Nu ska mamma åka och hämta mig och vi ska åka en liten sväng och handla slingor till mig och sen ska vi äta sill och potais :o) jejj mums.
Igår blev det fotbollsmys igen, he he, vem kunde tro att jag skulle se så många fotbollsmatcher det här Emet. Belöningen fick jag i form av att massera en av dem finaste ryggarna och armarna på mycket länge...mm ville aldrig sluta, trots att det nästan är helt omöjligt att massera bra på säng. Nästa gång blir det på massagebänken och då blir det andra bullar.
Nu ska jag packa ihop mina pinaler och leta upp ett par skor som mina fötter kan tänka sig att gå i.
Kroppen är helt slut men jag hoppas att den orkar träna lite senare idag, kanske springa eller fysiken, minst en promenad iallafall.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0