zombievarning

Jag längtar till semester, tyckte att det såg ut som om det var elva dagar kvar hemma på nedräkningsgadgeten.
Jag orkar inte jobba mer, jag är trött efter helgens slit, nu är det bara idag och imorgon innan jag får andas lite på onsdag. Fast det är ju inte jobbets fel att jag var uppe till halv fyra, det blir liksom så när man vill för mycket och försöker räcka till, till alla. Snart kommer bloggen att flytta, för klubba och jag köpte en domän till kola inatt och min nya adress kommer att bli www.kolablogg.com , ingenting är upplagt där än, så jag meddelar mer när den kommer igång.
Det är spännande och mycket pill, men kul att ha en egen domän.
Jag ska försöka att inte gnälla för mycket att jag är trött och inte vill jobba, just nu sitter jag och lyssnar på Christer och hoppas att det blir en lugn kväll. Vad jag har börjat blogga tråkigt, precis som jag har tappat känslan och takten och poesin. Det är nog bara en svacka.
C U läjter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0